Direct contact? Bel mij op 06 52882545

Veelgestelde vragen

Praktische informatie

Bezoekadres en markten

Nofluk & kasteel Olt Stoutenburght te Blesdijke. Een bijzondere en mooie samenwerking! Nofluk is met een nieuwe locatie bezig naast het kasteel. Op dit moment hebben wij geen fysieke winkel. Wel is het mogelijk om op afspraak je bestelling af te halen uit het kasteel in Blesdijke. Ook staat Nofluk een paar keer per jaar met de collectie op de markt. O.a. bij Paard & Erfgoed in Frederiksoord en bij Wollig Landleven. Blijf op de hoogte via de website en de social media.

Kan ik iemand persoonlijk spreken?

Bij Nofluk is persoonlijk contact en goede service heel erg belangrijk. Daarom is het zeker mogelijk om mij, Nienke, persoonlijk te woord te staan. Telefonisch ben ik veelal bereikbaar, maar mocht je geen gehoor krijgen, laat dan een bericht achter of stuur een whatsapp of mail. Er wordt dan z.s.m. contact met je opgenomen!

Betaling & facturen

Hoe werkt de betaling?

Je kan in de webwinkel betalen met iDeal of via een overboeking. Ook is het mogelijk om je bestelling, uitsluitend op afspraak, af te halen uit Blesdijke. Hier kan je zowel contant als met de pin betalen. Let wel: momenteel is er geen showroom. Het betreft slechts het afhalen van de bestelde items.

Wanneer je bij Nofluk een bestelling plaatst, wordt je bestelling verwerkt vanaf het moment dat je betaling is ontvangen.

Voor 14 uur besteld? Dan wordt je bestelling veelal dezelfde dag nog verzonden!

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Indien gewenst wordt er een factuur met btw met je bestelling mee gestuurd.

Wel ontvang je bij iedere bestelling automatisch een pakbon.

Verzending

Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Doorgaans wordt je bestelling binnen 24 uur verwerkt. Zodra je bestelling en betaling geregistreerd is, krijg je een orderbevestiging via de mail. Vervolgens zal er alles aan gedaan worden om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling? Neem dan even contact op om te kijken wat er mogelijk is.

Bij Nofluk houden we van het landleven en dragen de natuur een warm hart toe. Om de kosten laag te houden en om zoveel mogelijk te recyclen worden bestellingen met regelmaat verzonden met gebruikte, nette dozen en verpakkingsmateriaal.

Wat zijn de verzendkosten?

Nofluk maakt gebruik van de diensten van MyParcel en PostNL.

Deze tarieven zijn:

  • Brievenbuspakket 0-2kg: €4,15 (38×26,5×3,2cm)
  • Pakket 0-10kg: €6,95 (100x50x50cm)
  • Pakket 10-23kg: €13,20 (176x78x58cm)

Zware, kwetsbare materialen, zoals bijvoorbeeld grote potten of kruiken, worden helaas niet bezorgd. Deze dien je in overleg af te halen. Dit is op de desbetreffende productpagina van het artikel vermeld.

Kan mijn bestelling thuisbezorgd worden?

Ja. Voor de thuisbezorging van je bestelling werkt Nofluk samen met PostNL of een extern transportbedrijf. Dit is afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die je bestelt. In de e-bestelbevestiging die je per mail na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen, staat welk type bezorging voor jou van toepassing is. Meubelen en andere grote artikelen die niet met PostNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door een onafhankelijke ervaren bezorgdienst.

Kan ik mijn bestelling volgen d.m.v. track & trace?

Ja. Zodra je artikelen hier de deur uitgaan, krijg je opnieuw een mailtje met daarin de track & trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je niet aanwezig bent, zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden of worden bezorgd op een PostNL servicepunt.

Kan mijn bestelling ook in de avonduren, vroege ochtenduren of op een afhaalpunt worden geleverd?

Nadat je in de winkelwagen je gegevens hebt ingevoerd zie je de bezorgopties van PostNL die op jouw adres van toepassing zijn. Zo is het onder andere mogelijk om je pakket door PostNL in de avonduren of op een afhaalpunt te laten bezorgen. Voor een avondlevering vraagt PostNL een kleine extra bijdrage die je kunt zien als je deze optie aanklikt.

PostNL heeft ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland  en servicepunten bij onder andere Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Nadat je je adresgegevens hebt ingevuld, zie je de voor jou dichtstbijzijnde afhaallocaties waar je je pakket kunt afhalen.

Bij circa 400 afhaalpunten is het mogelijk je bestelling extra vroeg op te halen. Mocht deze mogelijkheid bij jou in de buurt van toepassing zijn, zie je dit in de winkelwagen verschijnen.

Kan ik zelf een dag en tijd kiezen dat mijn bestelling bezorgd wordt?

Nofluk biedt samen met PostNL de mogelijkheid om de dag en tijdstip van bezorgen te kiezen. Daarvoor klik je in het tabel bij het afrekenen je voorkeur aan.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Indien gewenst wordt er een factuur met btw met je bestelling mee gestuurd.

Wel ontvang je bij iedere bestelling automatisch een pakbon.

Garantie & retourneren

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of kapot product heb ontvangen?

Is je pakket beschadigd geleverd door de vervoerder? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Nofluk. Om de vervoerder aansprakelijk te kunnen stellen moet er binnen 7 dagen een klacht ingediend worden. Maak ook een foto van de beschadigde doos/verpakking.

Samen kijken we naar een passende oplossing!

Ik wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?

Wanneer je een klacht hebt omtrent je bestelling die je bij Nofluk hebt geplaatst, dan kun je dit kenbaar maken via de mail of telefoon.

Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een terugkoppeling op je klacht. Hetzij per mail, hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij ernaar om je klacht binnen 3 werkdagen om te lossen.

We zullen zorg dragen voor een goede oplossing naar ieders tevredenheid.

Nofluk is een kleine onderneming waarbij klanttevredenheid zeer belangrijk is. Je mag verwachten dat ik mijn best voor je doe!

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Nofluk streeft ernaar om binnen 5 werkdagen te leveren. Mocht je een wijziging, annulering of ruiling willen van je bestelling, laat dit dan z.s.m. weten via telefoon of mail. In overleg met jou kijken we naar de beste oplossing en storten indien gewenst het bedrag terug op je rekening, mits we de retour in goede staat ontvangen hebben, of we bieden je een goed alternatief aan.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst is retourneren bij Nofluk geen probleem.

Voor het retourneren kun je het product in de originele verpakking retour zenden naar:

Nofluk
Marijenkampen 24
8339 SM Marijenkampen

De verzendkosten voor een retour zijn voor je eigen rekening.

Zodra de retour in goede orde ontvangen is, wordt het aankoopbedrag teruggestort op je rekening.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, dat is mogelijk! Dit kan kosteloos in onze afhaal locatie in Blesdijke of in Marijenkampen (op afspraak). Bij versturen zijn zowel de retourkosten als de verzendkosten voor je eigen rekening.